Możliwe rozszerzenia systemu


”Altar Sara jest odpowiedzią zarówno na aktualne, jak i przyszłe potrzeby twojej firmy.
Dzięki szerokiemu portfolio naszych rozwiązań, oferujemy łatwą rozbudowę o nowe obszary funkcjonalne.

  • Elektroniczny
    Obieg Dokumentów
  • Obsługa procesów

więcej
  • Rejestracja w systemie wszystkich typów dokumentów z wykorzystaniem OCR.
  • Znakowanie dokumentów unikalnym identyfikatorem.
  • Automatyzacja obiegu i obsługi dokumentów wejściowych, wewnętrznych, wyjściowych (wchodzących i wychodzących wieloma kanałami komunikacji).
  • Powiązanie dokumentów z klientem, sprawą, procesem (np. reklamacji, instalacji), ofertą, umową.
  • Centralne, bezpieczne repozytorium dokumentów/archiwizacja.
  • Delegowanie i rozliczanie zadań w organizacji.
  • Wielopoziomowa akceptacja dokumentu i realizacji zadań.
  • Centralny terminarz zdarzeń.
  • Integracja z ePUAP, eNadawca.
POBIERZ ULOTKĘ
Altar ECM

  • Kampanie sprzedażowe
  • Kampanie windykacyjne
  • Obsługa klienta
  • Infolinia 24h

więcej
  • Realizacja kampanii: sprzedażowych, windykacyjnych, promocyjnych, informacyjnych.
  • Obsługa klientów za pomocą wielu kanałów komunikacji: telefon, email, czat, aplikacja mobilna, wideoczat, e-formularz, strona internetowa, social media.
  • Spójne zarządzanie wszystkimi kanałami i możliwość tworzenia dla każdego z nich samoobsługowych scenariuszy.
  • Spójna historia kontaktu z klientem; nagrywanie połączeń.
  • Inteligentne kierowanie połączeń do właściwych konsultantów ze względu na kompetencje lub specjalizację.
  • Automatyczna obsługa głosowa (IVR), dodatkowo: identyfikacja i autoryzacja klienta, udostępnianie salda.
  • Automatyczne ankietowanie klientów po zakończonym kontakcie, oceniające jakość obsługi.
  • Podręczna baza informacji o produktach i usługach wspierająca konsultanta podczas rozmowy z klientem.
POBIERZ ULOTKĘ
Altar Contact Center

  • Serwis
  • Helpdesk

więcej
  • Rejestracja i obsługa zgłoszeń zewnętrznych, wewnętrznych oraz stanu realizacji.
  • Obsługa tzw. trzeciej strony, czyli dostawcy zewnętrznego.
  • Procesowanie zgłoszeń serwisowych wewnątrz organizacji.
  • Kontrola terminów realizacji zgłoszeń.
  • Alarmy i powiadomienia dot. terminowości.
  • Wbudowana obsługa umów SLA.