
ul. Różana 5, 25-729 Kielce
tel. +48 41 368 35 65
fax +48 41 366 30 18
info@altar.com.pl
NIP: 657 03 09 832
REGON: 003675550
Portfolio naszych Klientów jest najlepszą rekomendacją platformy ”Altar Sara.
Każde z udanych wdrożeń to historia o tym, jak usprawniliśmy kluczowe procesy biznesowe u każdego z Klientów.
Rozliczanie i fakturowanie usług sieci inteligentnej (80x, 70x) oraz numeracji skróconej i VPN jako telefonii korporacyjnej w modelu B2B z uwzględnieniem podziału zysków (Revenue Sharing). Zarządzanie konfiguracją scenariuszy kierowania połączeń z przetwarzaniem bilingu właścicieli usług oraz użytkowników usług. Pełne rozliczanie sald, obsługa wpłat oraz korespondencji przychodzącej do obsługi umów, awarii i reklamacji.
Standaryzacja i centralne fakturowanie w imieniu kilku spółek usług Triple Play (catv, telefon, internet) dla masowego odbiorcy w modelu B2C. Integracja z systemem księgowości oraz prowadzenie pełnego raportowania w ramach księgi pomocniczej. Obsługa masowych wydruków, kopertowania z uwzględnieniem insertów z materiałami marketingowymi i celowanymi ofertami. Telefoniczna obsługa klienta i wsparcie sprzedaży oraz doboru ofert w działach Contact Center.
Rozliczanie limitów połączeń i fakturowanie przekroczeń dla pracowników instytucji wojskowych w całej Polsce. Zarządzanie przydzielaniem urządzeń oraz limitów, raportowanie środków wykorzystanych, ewidencja wpłat oraz windykacja wewnętrzna. Rozliczanie umów ramowych z operatorami telefonii komórkowej i stacjonarnej od opłat jednorazowych i abonamentowych do pojedynczych zdarzeń bilingowych.
Kompleksowa obsługa odbiorcy indywidualnego i firm dla usług w modelu B2C i B2B (internet, telewizja, telefon i centrale telefoniczne). Zarządzanie paszportyzacją abonencką, ekipami monterów i wsparcie monitorowania rynku konkurencji wraz z personalizacją oferty dla klienta. Automatyczna dystrybucja faktur różnymi kanałami, rozliczanie wpłat masowych i indywidualnych (ręcznych) oraz automatyzacja działań windykacyjnych. Wsparcie obsługi i sprzedaży przez Contact Center.
Rozliczanie zaawansowanych usług (transmisja danych, dzierżawa łączy, usługi głosowe, internetowe, hosting i kolokacja) kreowanych na indywidualne zapotrzebowanie dla firm polskich i zagranicznych w modelu B2B. Fakturowanie w wielu walutach i wielu językach z rozbudowanymi indywidualnymi specyfikacjami i wielopoziomowym korygowaniem pozycji faktur i specyfikacji uwzględniającym złożone zależności pomiędzy usługami. Rozliczanie skutków finansowych awarii i wsparcie monitorowania obiektów związanych ze świadczonymi usługami.
Spójne rozliczanie usług telematycznych (monitorowanie floty samochodowej) świadczonych dla odbiorcy masowego i korporacyjnego w modelu B2C i B2B. Fakturowanie w oparciu o biling operatorów telefonii komórkowej. Zarządzanie umowami i montażem urządzeń w samochodach z udziałem dealerów, wsparcie zarządzania urządzeniami przez podmioty zewnętrzne. Ustandaryzowanie obsługi usterek, awarii, reklamacji technicznych i finansowych z integracją z systemem świadczącym usługi oraz systemem księgowym.
Rozliczanie usług telewizji cyfrowej (w tym VOD) dla masowego odbiorcy w modelu B2C z uwzględnieniem różnych modeli ofert i promocji. Wsparcie przygotowywania ofert specjalnych dla firm w modelu B2B. Zarządzanie cyklem dystrybucji faktur optymalizującym rozkład ruchu telefonicznego z pytaniami klientów dotyczącymi płatności. Automatyzacja rozliczania wpłat, korekt. Większa skuteczność ściągalności opłat dzięki wysyłaniu automatycznych komunikatów wysyłanych na telewizor klienta.
Rozliczanie usług Triple Play (telefon, telewizja, internet) oraz usług specjalnych związanych z serwisami www w modelu B2C i B2B. Jednolite fakturowanie w imieniu wielu spółek, uwzględnienie w ofercie obszarów występowania konkurencji. Kontrola finansowa zwiększająca przychód z umów, uwzględniająca segmentację klientów i różne warianty oferty. Automatyczne interfejsy bankowe oraz mechanizmy windykacji wykorzystujące system provisioningowy.
Rozliczanie i fakturowanie połączeń międzymiastowych, międzynarodowych jako alternatywa dla głównego operatora oraz usług głosowych pochodzących z przenoszenia numerów (WLR, LLU) w modelu B2C. Automatyczna wymiana wniosków abonenckich na przenoszenie numerów od operatorów "dawców". Automatyczna obsługa wpłat i windykacji oraz rozliczania bilingu dla numerów innych operatorów.